Biorezonans – badanie stanu ciała oraz poziomu pierwiastków w organizmie



Wczoraj poddałam się po raz trzeci badaniu organizmu biorezonansem. Tym razem zabieg wykonywała inna osoba i innym urządzeniem. Urządzenie zbadało stan poszczególnych organów ciała (np. tarczycy, grasicy, płuc, układu pokarmowego, mózgu, kości itp.) oraz poziom witamin i minerałów. Badanie mierzy także poziom cukru, cholesterolu, szybkość przemiany materii oraz identyfikuje miejsca, w których występują sany zapalne oraz pasożyty.
Badanie trwało 60 sekund, a omawianie wyników blisko godzinę.
Raport podsumowujący z badania oceniał w skali 0-100 stan obecny organizmu.
Badanie jest całkowicie bezbolesne – jak każde badanie biorezonansem.
Co mi to badanie dało?
Dowiedziałam się, co u mnie nie domaga, pomimo wysokiej ogólnej oceny zdrowia. Wyszły drobne uchybienia, z którymi wiem jak postąpić zanim przekształcą się w poważne schorzenia. Wiem po badaniu co wprowadzić do mojego modelu żywienia i jakimi suplementami się na kilka tygodni wspomóc, aby przywrócić poprawny stan swojego organizmu.
Podsumowując, polecam każdemu wykonywać badanie biorezonansem przynajmniej raz do roku. Tym sposobem ogromnie zwiększa się prawdopodobieństwo uniknięcia wizyt u lekarza i łykania chemicznych substancji wielkie farmacji. Każdy wie, że lepiej zapobiegać niż leczyć, tylko że trzeba wiedzieć jak zapobiegać i wiedzieć jak ewentualnie leczyć. Dlatego polecam badanie biorezonansem, a dla zainteresowanych – dodatkowo zakup prostego zappera.

Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń