Dwa lata zdrowego odżywiania i stosowania zaleceń naturopatów



Właśnie mija dwa lata odkąd zaczęłam stosować zalecenia naturopatów i zdrowo się odżywiać, a w końcu grudnia upłynie dwa lata jak prowadzę tego bloga.
Jak moje życie się zmieniło?
Znacząco, zarówno z punktu widzenia mojej fizyczności, jak i mentalności. Fizycznie lepiej wyglądam, ponieważ organizm zrzucił nadmiar przetrzymywanej wody, mięśnie ładnie są zarysowane, włosy błyszczące i szybko rosnące, paznokcie mocne i też szybko odrastające. Jeśli chodzi o stronę mentalną, to uświadomiłam sobie szereg mechanizmów rządzących tym światem, które są patologiami trzymającymi ludzi na smyczy pieniądza, władzy, chciwości, pożądania, zazdrości. Kiedyś wydawało mi się normalne, to że jak choruję, to idę do lekarza po pastylkę, która mnie uleczy – a dziś już wiem, że nie tędy droga.
Kiedyś sądziłam, że praca w korporacji jest szczytem marzeń i niesamowitym dobrodziejstwem, a dziś wiem, że jest to kierat zniewalający człowieka na długie lata.
Kiedyś sądziłam, że świat, który mnie otacza jest optymalny, właściwy i inny być nie może – a dziś wiem, że jest wielką patologią i wynaturzeniem i, co gorsza, zmierza w coraz to gorszym kierunku, ale wcale tak nie musi być. Niestety tylko garstka ludzi żyjących na Ziemi ma tego świadomość i chęć zmiany na lepsze, a całe miliardowe masy lecą jak ćmy do światła wpadając w wir patologii.
Dziś już wiem skąd się bierze radość, szczęście, co to jest stres i co wywołuje w moim organizmie, skąd się wzięły moje dolegliwości i jak je leczyć, co to jest energia wewnętrza i skąd się bierze, jak obserwować siebie i jak każdego dnia stawać się lepszym, czego każdemu życzę.

Komentarze

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń